marți, 11 ianuarie 2011

The Da Vinci Code [2006]



Am vazut si eu finalmente mult mediatizatul Cod al lui Da Vinci. Dupa 5 ani de la aparitie. N-am asteptat atit ca sa se linisteasca apele in jurul lui si sa pot opina obiectiv, cum face colegul Lucian, ci pur si simplu nu mi-a facut cu ochiul. Acum, m-am gindit sa intru in rind cu lumea la capitolul asta, alegind varianta usoara. Vizionarea filmului. Ca de pus mina pe carte nu vreau, c-am auzit povesti infricosatoare cum ca nu mai poti sa iei mina de pe ea. Nu, nu. Sa dam cu parerea asadar- un film de actiune mediocru, fara bad-acting, fara mari aberatii (asta daca excludem povestea in sine), cu cap si coada. Cu Tom Hanks acolo in rolul principal mi se cam strepezesc dintii, nu sunt mare fan, dar mai apar un Ian Mc Kellen si un Paul Bettany care au niste interpretari pozitive ca personaje negative. E ok de vazut; nu-ti schimba cu nimic viata. De poveste nu zic, nu ma intereseaza, o stie oricum toata lumea. Desigur insa, daca luam in considerare si continuarea, Ingeri si Demoni, Codul devine la fel de pretios precum Sfantul Graal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu